Mo Hitori dake...

Aish...Mlm ni sampai Ahad dok sorang kat uma...Ni yg eden lomah ni...Da la penakot...Housemates lak g btn la, outstation la, mcm2...

Lg bikin panas rini, sampah kat uma. Muka aku lau harap nk buang sampah, kem salam ajer la. That's just soooo not me. Lau suh kemas or mencuci no hal. Trash, woo..back off me! Smlm blik uma, bau semacam, cam bau housemate yg sorang ni msak. Aku ignore je la, td lunch hour, blik nk msak, tngok2 kat plastic beg yg dia dok sukeee sgt gantong kat pintu tu da ada maggots. Eww..! Bikin hangin 1 badan ar. Aku plak yg kene buang??? Da b'buih nek sawan da dok b'letiaq, jgn buang sisa mkn dlm tu, "bende2 kotor" kan suke leftover...lg2 lau human parts cam darah, kuku, rambut, tulang2 mknan...nape suma owg xde otak??

Bab rambut pun satu lg, da la xreti2 nk nyental toilet, every week, aku gak yg dok mencangkung, sental bilik air n jamban. Rambut kat lubang air tu da la xreti buang, xkire la sape nye, lau xnk buang, jgn la lepaskan bukak lubang air tu n lpaskan ke situ...lau sumbat, sape yg susah??? Ei, Mr Bean pun reti la nk jage bende2 camni...Huh, buang mase je, tnggu la aku bebel t..

0 comments:

Post a Comment