Pedih

Hati pedih. Tp xtau nk ckp ngan sape. Nk ckp ngan dia, tp dia xsuka aku cite kat dia. N dia xsuka aku luah kat diari. Then what am I supposed to do? Dia ckp aku ni suka salahkan suma family member aku. Hurm? It seems so tp aku rasa slama ni aku da wat mcm2 utk suma org, n even ketepikan perasaan aku. Aku xpnah tolak permintaan sesape dlm family aku slama ni. Tp nampaknye, suma tu masih xckup. Wlau sebaik mna aku cuba, xkn pnah cukup. Org ckp bcinta ni sehati, sejiwa. Tp..He never put himself in my shoe. And that hurts so much. I just want him to comfort me when I'm in need. Is it so hard to do so? Mmg aku dok dlm broken family. Tp ktorang xpnah ada msalah komunikasi. Dia ckp seolah2 susah sgt nk masuk pinang aku. Salah aku ke bla aku ckp "tpulang pd dia" bila dia langsung xbersungguh2 nk dapatkan aku?

0 comments:

Post a Comment