Esok Birthday

Tmorow's my birthday. Tp..rini...aku dah xharap yg dia akan ada. Last sunday kol dia, ngadu gado ngan mama, tp kena bebel ngan dia lak. Aku ckp, lau rasa susah sgt nk kawin ngan aku, tpulang pd dia. Suppose mlm tu b4 tdo, 3g, tp dia xkol pun. Smlm satu ari suntuk pun dia snyap. And I don't wanna look 4 him anymore today. Biarla. Maybe aku bukan orang yg dia nk. He never chase on me anyway..Esok pun anniversary friendship ngan bestfriend aku. Tp tah nape, thn ni persepsi aku pd dia sikit berubah. Aku rasa, dia bukanlah orangye yg akan ada bila aku btul2 plukan dia. Nobody will be there for me. And there never was. Cuma aku je yg slalu susahkan diri tolong orang. Tetibe aku rindu van..Sbb diorang la org first yg aku akan cari bila down. And hampir setahun aku tepikan diorg sjak ada dia..Sbb dia xsuka..And aku sanggup even it hurts me to do so..

0 comments:

Post a Comment