Gado lagi

Suppose mlm ni date ngan dia. Dia nga pokai. Aku xnk dia sampai catu mkn. Smlm kua mkn sama. Msa peluk dia, rasa dia da kurus. Bln ni mmg saje nk kua mkn ngan dia time dia xkeje / keje mlm. Sbb tau dia xde duit. Sbb aku nga ada duit. So biarla bln ni aku lak blanje dia mkn. Tp td..dia ckp xyah kua sbb my bestfriend is coming. Aku ingt nk tapaukn for her je. Lgpun nk g kinik. I don't feel well today. Kredit abis msa nga ckp. Dia langsung xde kol balik. Bla aku kol again, da jd gado..


Bru pk, birthday da nk sampai, xnk gado, tp arini da gado lg..So birthday thn ni, nampaknye, the one I love wouldn't b on my side..Sbb dia bla mrah, mmg sure lama..N ni buat aku tringat yg lpas..Biasa aku cari A bla gado ngan dia. Tp dia nga bahagia. Lgpun, aku nga cuba utk xcite msalah ktorang kat sesape. N aku mmg akan tringt K beside A time2 sdey. Sbb K xpnah wat aku nangis even dia suka take sponge on me dr segi duit. Aku rela as long as he loves me. First birthday celebrate dgn dia mmg happy. Tp that's also the last one sbb he left on the next month. Birthday msa tu, aku kat kg, n dia kat kampus. Tp mlm tu dia kol..He sings birthday song 4 me. In chinese, malay, english n jap. It makes me happy wlaupun dia nyanyi sumbang. N dia janji each of my nextcoming birthday, dia akan wat camtu. Tp suma tu tipu. Lpas dr tu, aku sntiasa wish bday dia, tp dia xpnah wish even once. Suma tu tipu. N suma penipu. N skrang, even dia xstanding yg lpas, slalu wat aku nangis, aku tetap bdiri kat sini. Tp dia..

Dia xsuka aku nangis. Dia ckp, even sdey sbb org len, jgn tnjuk n jgn gtau dia aku ngis. N I never cried before him since then. Tp td...aku nangis msa kol dia. I'm useless, is it?

Tp birthday kta da nk dkat..nape abg wat ayg sdey..

0 comments:

Post a Comment