Dear God

Aku cuma nak bjaya dalam pelajaran dan sihat selalu. Tu je. Bukan utk dri sendri, tp utk Si Debab. Supaya bila msa depan da tjamin, kitorang dapat kawin cpat, jauh dr dosa, bahagia sampai mati.. Ikutkan hati, mmg nk kawin a.s.a.p, tp aku xnk if worst case, aku gagal, orang keliling jadikan marriage tu punca, aku xnk orang pk, suma sbb dia. And aku xnk gagal. Mane lg nk keje lau da kene buang t? Camne nk idop?

Right now, I really feel dumb and useless tahap otromen. Paeza ckp, muka da mcm zombie. Am I? Tdo xlena,  memanjang berpikir, tdo pon sambil berpikir, xde selera nk mkn, mkn pon sambil nangis. Haru. Betul2 rase tcekik cam lg sesaat nk kol 8 pg n merah punch card.

Skang nga semester break, tp xtenang pon. Hai ketenangan, datanglah kau mambang...Result da kua..Ok, memuaskan kot, tp xcukup cemerlang. xstrike A. Terasa diri amat bodoh.

Activity rini ->; kol orang memanjang sampai abes kredit. Seeking for life line. Still in search...

0 comments:

Post a Comment