Coming~

Cam x caya lg 9 ari nk tunang da. Then, by raya ni, aku da jd tunangan orang. Mcm mimpi je. Btul ke aku ngan dia finally engaged at last? Dlm byk2 couple aku seumur hidup ni, tah pernah aku terpikir rencana ni dlm perjalanan idop aku.

Selama ni bila bercouple, just pk nk happy, happy slaloo, happily ever after, idop sesama. Tp xpnah pk or plan utk wat pape ikatan sah ngan sesape antara diorang.

Org ckp, seru tu kena cari, bru dia akan datang. I think it's right. Aku rasa, aku byk berubah utk ke jalan ni. Not for me, tp utk dia - nk jd yg tbaik utk dia, n untuk bersama dia - bahagia slamanya.

Dia slalu tegur, pape, kna wat utk dri sendiri. Tp ghase2 nye, spanjang idop aku ni, pape yg aku wat, suma utk org keliling aku. When will I be important to myself? I wonder...

Ptutnye, pas tunang, aku trus g upm, sambung blajar, tp mcm kna postponed ujung tahun je. Pning pala. Hancos sgala rancangan. Silap2, aku kawin dulu. Adoi ai...

Smlm kol mama ngan ayah. Thank god ayah ok. No hal bg mama handle. Tp mama lak, nk handle, tp mcm nk xnk. Nape mak bpk cerai xpk, bley ke diowang b professional, ketepikan emosi utk handle wedding anak diowg bla ank da besar? Lau xley, nape wat ank? Aku x paham..

Ptg ni nk g tngok baju tunang n bli pape yg patut utk wat biskut batik. Nk wat hantaran t. Hopefully family dia x wat byk dulang. Hopefully sumanya sempat settle on time.

Rini...last day ngajar lab utk short sem ni. Ape impression student pade aku? Aku sndri t'tnya2. Smlm ada yg dok gelak aje. Aku pon xtau nape. Ada yg xkena ngan aku ke? Hope I will be the kind of lecturer likable among students. Hope aku bjaya complete study sampai phd, jd pensyarah, title Dr. *eee...da la takot doc, ni bakal dpt title doc lak. Nsib baik bkn doc clinic..Huhu...*

0 comments:

Post a Comment