It's all love eventually...

Sbtu lpas g Summit. Bli wallet, handbeg and heels [finally]. Ok x wallet nih? rm 15.00. Saje tukar taste, nk nampak ladies sket. Nmpak ladies ke? Tah la. Ye la, before ni aku pkai wallet men je dr zaman skola dlu, sampai la dia suh pkai wallet ladies. Then bli ladies one ngan dia kat Carefour. Putih. Ladies design, tp corak still ade grunge sket. Disebabkan putih, nampak le kotornye bla da lama pkai.. Then msa bli yg ni amoi tu suggest pkai ni. Dia ckp, remaja skang pkai camni. Kakakaka....dia xtau ke aku bukan remaja lg..da nk msuk 27 oi.. Dia pun bli wallet gak kat kdai tu. Nape la laki skang suka wallet zip keliling tuh. xkenan n xpaham aku.. Then handbeg pon bli gak...Sbb yg bli ngan paeza kat mlk tu da putos talinye. Penggunaan yg sungguh extensive!


Ni la handbeg nye..Dia plih coz msa tu da rambang mata, xtau nk yg mana..Then amek yg ni coz byk poket besar [so ley la asingkan brg n xle la aku kembur bila nk cari barang. Bikin panas je t time angen xbek] Price, rm 30.00. Last but not least, bli heels..[heels pun da putus wo..] Jenuh dok singgah suma kdai kasut sampai lupe kdai mane yg kenan. Dia pon da nek pnat layan aku bjalan, so last2 amek je la yg ni....Size 4. Biasa aku pkai size 5. Tp kasut ni size 5 dia cam besar je, so amek size 4..Ada kaler itam, pink n krim...

Unfortunately, warna itam blackmetal aku tu xde size 4..yg ada pink kaler n krim...Pink nampak buruk..Hurm...nk xnk tpaksa la amik kaler ni...Ok la tu..T tnggu lg tah bila zaman nk g kdai kasut lg... Then g mkn McD...lame seh xmkn, [dia lak xsuka McD] Mkn sambil kena bebel la gamaknye..Tp dia suap gak. Hik hik..Blik tu, cuaca lak mendung nk ujan..Tringat lak atok msak ubi kcik2 dlu...Pe lg, wat experiment la...

Rebus kentang!!Gile kentang ar! So dok la mkn kentang yg pnas berasap time2 sjuk2 ujan ptg tu..Then blik, dia g rewang lak pas antar aku...Sdara dia kawen..Dia dok nolong sampai mlm...Jumaat tu dia keje..12mlm smpai 8.30pg...pastu smpai uma dlm kul 9 pg, dia tdo jap, kul 11 siap2, kua amek aku g Summit..cian dia..tdo 2 jam je...blik tu dia tlong keje kawin kat kg lak, sampai kul7...pastu dia tdo jap, isyak tlg rewang sampai 3 pg...sok nye kul7 da bgn potong lembu ngan tlg2 sampai kul5 ptg..Lau bukan sbb nk layan aku shopping, msti dia da ckup rehat...Wan ckp, lau dia, bek dia blik tdo dlu dr lyan awek shopping..

Huhu..sesungguhnya rasa kesian yg amat kat dia sbb btahan ngan prangai aku..Aku pun btahan gak pe ngan prangai dia...Jumaat tu da xley than lg ngan prangai dia, tu yg komplen tu. Luckily dia ley trima. Angin nga bek kot. Lau x, biasa mmg da perang..Tu yg dapat kua bli brg sabtu tu..Bkn brg xpenting pun..Ahad tu pas abes tlg kat kg, dia dtg redah ujan antar nasi minyak sbb Jumaat tu aku ckp tringin nk mkn nsi minyak. T'harunya.. (^_^)

Lame gak ktorang gado kali ni, cuma x gila cam biasa gado besar je. Dr Ahad sminggu lpas sampai la jumaat lpas..Tp dr fight kali ni, dpt disimpulkan, dia ada la gak inisiatif nk bebaik even dlm dlm ati nk aje dia meletup cam biasa...And even pnat, dia layankan gak aku sbb xnk gado lg...

0 comments:

Post a Comment