A new day...

Td jumpa "bpak angkat"...Blikan dia vitagen n chocs..Blackforest n Kinder Joy...Disebabkan xley decide nk bg dia which one, bwak je la suma n suh dia plih. Then dia ckp, nape kna plih,n aku cakap la coz xley decide. Tp pastu rasa xsdap lak bla dia tnya camtu. I should have brought 1 only..Man...my mistake..huh...

Arini aku pkai baju pink. Singgah sebelah, bla masuk je, "dia" pandang aku dngan pandangan terkejut. Pastu trus dia blik seat dia n ym ngan *** They must have been talking something bout me. Dua2 pandang2 aku, sengih2, taip2, pastu bla aku dtg kat pc, trus close lak. I know she doesn't like me. Dr cara dia bla bual ngan aku, da nampak yg she feels annoyed. Tak tau la pe yg xkna. Sbb aku manja sangat ke? Dia tu lg la, manja buat2, da la keras. Geli je. Eww..### ckp, dia xsuka pink. Tp xkan la sbb xsuka pink, sampai react camtu skali kat aku? Tah la.

Life getting tougher but better for me. Mungkin btul kata orang, bla nk kawin, rezeki datang. Amin..moga dia jodoh yg terbaik utk aku. Maybe dia bkn yg terbaik, but still, he's the most eligible..N aku doa, aku mampu jd yg terbaik utk dia..Hope mlm ni dia kol. xsbar nk gtau dia good news ni.

Others wouldn't matter anymore, no one stands by me though. It's just him and I never thought it would be like this. 10,000 promises. Wouldn't make much different if it's only me holding in to it.

0 comments:

Post a Comment