Haa...~



Smlm....nek angin ngan student. Pak Arab. Da tegur, xmkn saman, nk gak melawan. Pe lg, angin aku pon nek la satu badan. Pas kelas, dia dtg jumpa ngan team member dia, tp aku ckp bm, sebab da hangin ngan dia. Tp bla da blik...nyesal lak marah dia...Pastu ckp bm, mane la dia paham...Pepandai la member dia explain kat dia.

Blik lunch td, selisih ngan student, aku atas moto. Rasa segan lak. Mesti dia pandang rendah, owg yg ajar dia, nek moto je, xde kete. Rase mcm low sangat. Tp...aku suka moto...Lg pon aku kan mabok nek kete, so xde la harap sangat nk ada kete...

Td, da hantar application cuti blajar. Hopefully sumanya lancar..Risau da ni..Proposal xcomplete, tp men redah je antar ape yg ada. Td sambung wat lg, then mintak tlg 'akak' check 1 ayat ni, then dia komen la sumanya...Katanye penulisan aku x akademik langsung. Ttiba rasa diri sangat2 tidak berguna. Tah la, i want to write digestable things. Bkn senang nk membaca. Kan bek ckp terang dan nyata dr ckp berkias? Tah la, mungkin pembacaan aku tend to fall on user, corporate...so lenggok bahasa x mcm jurnal...Haish...I'll work on it.






Sabtu ni, nk g bli cincin...Cincin risik n tunang...Hope jumpa yg aku kenan n ok...Maybe beli brg2 tunang skali. Ktorang plan nk tunang ujong bln ni.

 


Tp mama...sangat menghampakan aku. She don't event think for me, to make what's best for me. Aku pon  xtau pe yg dia pk. xley trima suma ni. Tp ikotkan aje sebab mlas nk layan. T aku pon jd gile. Byk lg benda len nk kna pk.

0 comments:

Post a Comment