Tak Sekata

Bape menjak ni hati agak ribut. Td tngok cite cina, L for Love, L for Lies. Dah jd habit, bila ngok pape cite especially yg menyentuh prasaan; love story, old good times, biasanya tend to motivate dri sendiri to be better person in relationship with people; any kind - oldies, loved one, stranger...

But.... 'terpandang belakang'...I am fully aware that those who keeps me breathing are not my equal, we shouldn't mix around together. Tp times ngan diorang are the most calming one, I guess. Sometimes, I do missed them, bila bumped in ngan pape yg reminds bout them. And I really miss them right now eventhough I know some of them are bad peoples that really good at taking sponge on me trade off their virtues on me. And I am aware that I am owned now. That's what keeping me not to be astray. That's up to today..Ptg ni dok layan cite antu lak. Hounted School ngan death curse...Yikes!

Smlm... jejalan sampai puas, even demam xla baik sgt. G kdai moto, moto tinggal balance around rm300 more je to be settled. Phew, nsib bek bunga xnek byk. Tah bape bulan da aku xbyar. Then g urut kaki. Ho....lega...kasi repair sama badan. Then jejalan kat jj....Jalan sampai xlarat n jalan. Ksut yg bli ritu, sakit kaki jalan. Nsib bek la harganya rm20 lbey aje. Lau dok diam ok je. Jarang beli spatu, tu yg slah pilih aje...trus time tu gak g bli spatu baru. Then beli komik gempakstars aje tah bape biji. G secret secipe!! 




Lame gile xrasa secret recipe...Beli panties belang lg (ahaks), stationary sket, then blik layan tb sambil study tak dilupe...Tngok Momok the movie. Takut, tp ada gak la part klakar...Bile nk blik pt raja ni...nk wat facial, nk shopping pape yg patut, amek baju kat tai chong, nk bsuh lg..Ah....Time is running out n I hate to rush!

0 comments:

Post a Comment